Hieronder vind u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen neem dan gerust contact met ons op.

BESTELLEN
 Hebben jullie ook een winkel?
Ja, wij hebben een winkel op de Bredabaan 1267 in Brasschaat (ingang op de Struikenlaan). Wij adviseren u om op voorhand te bellen voor een afspraak zodat wij tijd hebben om u te ontvangen en u direct verder kunnen helpen. Aankopen kunt u cash afrekenen of d.m.v. bankcontact. Een afspraak kan gemaakt worden: Dinsdag van 10:30 tot 16:30 en van 17:30 tot 20:00 Woensdag van 11:00 tot 17:00 en van 18:00 tot 20:00 Donderdag van 11:00 tot 18:00 Vrijdag van 10:30 tot 16:30 en van 17:30 tot 20:00 Zaterdag van 10:30 tot 15:00

 Kan ik bij Luxynails alleen maar online bestellen?
Nee, heeft u liever even persoonlijk contact? Telefonisch bestellen is bij ons mogelijk via telefoonnummer 03/344.80.09 op de volgende tijdstippen: Dinsdag van 10:30 tot 12:00 Woensdag van 11:00 tot 17:00 en van 18:00 tot 20:00 Donderdag van 11:00 tot 18:00 Vrijdag van 10:30 tot 16:30 en van 17:30 tot 20:00 Zaterdag van 10:30 tot 15:00 Ook kunt u uw bestelling plaatsen via email. U ontvangt van ons een factuur van uw bestelling. Na betaling zal u bestelling direct worden verzonden.

Kan ik bij Luxynails artikelen bestellen die niet op de webshop te vinden zijn?
Ja, bent u op zoek naar een speciaal product? Laat het ons weten we zoeken graag met u mee. Niet alle producten van Luxynails staan online. Wij proberen onze collectie in de webshop up-to-date te houden. Desondanks zijn er altijd producten die net geleverd zijn of binnenkort in ons assortiment komen die nog niet in de webshop zichtbaar zijn.

Kan ik zonder BTW nummer producten bestellen bij Luxynails?
Ja! Om via onze webshop te bestellen heeft u geen btw nummer nodig. Uiteraard adviseren wij u wel om met uw boekhouder te bespreken of het interessant is om een btw nummer aan te vragen voor uw salon.

Naar welke landen stuurt Luxynails een bestelling op?
Wij kunnen uw bestelling opsturen naar België en Nederland


BETALEN
Hoe kan ik betalen?
U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Sofort Banking, Paypal, Overboeking of Mister Cash. Komt u bij ons in de winkel een bestelling doen dan kunt u cash of met bankcontact betalen.

Ik wil betalen met Mister Cash, maar krijg een foutmelding, wat is er aan de hand?
Wij maken gebruik van een beveiligd betalingssysteem via Mollie. Om fraude tegen te gaan moet uw bankkaart met Mister Cash met 3D secure technologie uitgerust zijn. In het merendeel van de gevallen gaat een betaling met Mister Cash mis omdat de betaling wordt gedaan met een oude bankkaart die niet deze 3D secure technologie heeft. Er wordt dan tijdens de betaling een foutmelding weergegeven. Heeft u problemen met uw betaling neem dan contact met ons op, dan zoeken wij naar een gepaste oplossing. U kunt ook contact opnemen met uw bank om een nieuwe kaart aan te vragen die wel is uitgerust met 3D secure technologie.

Hoe lang duurt het voordat een overschrijving bij Luxynails binnen is?
Dit kan 2 werkdagen duren. Zodra de betaling binnen is zal uw pakket verzonden worden. Heeft uw bestelling haast, dan adviseren wij u om een andere betaalmethode te kiezen.

Kan ik ook achteraf betalen?
Nee, dit is niet mogelijk

Kan ik een bestelling in termijnen betalen?
Nee, dit is niet mogelijk

Is het betaalsysteem van Luxynails veilig?
Ja, u kunt uw bestelling betalen zonder u daar zorgen om te maken. Wij maken gebruik van een beveiligd betalingssysteem via Mollie


VERZENDING
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten naar België zijn € 7,50 en naar Nederland € 10,00 (incl. btw) Bij een bestelling boven de € 50,00 (excl. btw) zijn de verzendkosten gratis! U kunt er ook voor kiezen om kosteloos uw bestelling bij ons op te halen. Deze mogelijkheid kunt u aan klikken voordat u uw bestelling betaald.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Indien alle producten die u besteld op voorraad zijn dan streven wij er naar om deze uiterlijk de dag erop uw bestelling te versturen. Komt u bestelling binnen voor 12.00 uur ‘s morgens dan verzenden wij deze nog dezelfde dag en zal deze doorgaans de volgende dag bij u aangeboden worden. Let op! De bestelling wordt alleen verstuurd indien de betaling binnen is. Als u heeft gekozen voor “overschrijving” dan duurt het gemiddeld 2 werkdagen voordat deze betaling bij ons binnen is.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Op onze website kunt u als u ingelogd bent uw bestelling volgen. Indien wij de bestelling hebben verstuurd dan staat uw bestelling bij ons op “afgerond”. Als uw bestelling is afgerond dan ontvangt u ook automatisch een email van ons om u hiervan op de hoogte te brengen.

Kan mijn bestelling ook naar een ander adres verstuurd worden?
Ja, dit is geen probleem. Bij het afrekenen krijgt u de mogelijkheid om “verzenden naar een ander adres” aan te vinken. U kunt vervolgens het verzendadres invullen.

Er zijn producten beschadigd of defect bij mij geleverd, wat nu?
Wij doen er alles aan om uw bestelling goed te verpakken. Echter kan het altijd gebeuren dat er tijdens transport een product beschadigt of kapot gaat. U dient binnen 2 dagen na levering uw bestelling gecontroleerd te hebben op beschadigingen en/of defecten. Indien er iets kapot of beschadigd is dan dient u dit direct bij ons te melden. Dit kan telefonisch of per email. Voeg een foto toe van de beschadiging, vermeld uw naam en bestelnummer en geef een duidelijke toelichting. Zie ook onze algemene voorwaarden.

Kan mijn bestelling ook op een ander tijdstip laten verzenden?
Ja, dit is geen probleem. Als u niet wilt dat wij uw bestelling zo snel mogelijk verzenden, adviseren wij u ons even te bellen of te mailen zodat we de bestelling voor u gereed maken en verzenden op de door u aangegeven datum.


ALGEMEEN
Ik heb een vraag, opmerking of klacht. Hoe kan ik deze het best aan jullie doorgeven?
U kunt dan contact met ons op nemen. Wij zorgen dat u binnen 2 werkdagen een reactie heeft via email of per telefoon.

Hoe lang heb ik garantie?
Enkel op apparatuur heeft u een jaar garantie. Indien er iets defect raakt is het verstandig om altijd met ons contact op te nemen. Wij kunnen dan kijken naar een gepaste oplossing of een alternatief.